Médiálna produkcia a sociálne siete
8. ročník MKD č.1/2021
ORBAN Karol
Esteticko-antropologické aspekty filmového diela Transylvania
KRAJČOVIČ Peter
Mediálna analýza a analýza reklamných výdavkov lídrov vybraných politických strán na sociálnej sieti Facebook
KRAJČOVIČ Peter
Analýza počtu sledovateľov a reakcií na príspevky vybraných politikov na sociálnej sieti Facebook
Pandémia COVID-19 a médiá
MASAŘOVÁ Klára – ANDROSCH Nela Helena
Jak se koronavirus stal hnacím motorem online vzdělávání
KRAJČOVIČ Peter
Analýza mediálnych výstupov a výsledkov vyhľadávania na tému koronavírus
ORLOVÁ Dominika – SOMR Matej
Pandémia a úloha médií: Neadekvátny prístup tvorcov mediálneho obsahu v čase krízy
Inovácie
LOUČANOVÁ Erika
Štruktúra aktivít na jednotlivých ekonomických úrovniach z pohľadu inovácií
Recenzie
SOMR Matej
Keď médiá znevažujú národný poklad alebo Bez jazyka a reči, niet mediálneho sveta
Žiadny príspevok alebo jeho časť nesmie byť reprodukovaný bez súhlasu autora a bez oznámenia redakcii.