Mediálna produkcia
10. ročník MKD č. 1/2023
PRUDOVIČ Marek
Mediálna produkcia a kriminalita
MGROW – vedecko-odborný seminár
FRANCISTYOVÁ Bianka
Reflexia súčasného juhokórejského hudobného priemyslu: Prípadová štúdia piesne Daechwita
FAŠANOKOVÁ Natália – JOMBÍKOVÁ Martina
Influencer marketing a vplyv na instagramových účtoch
MOKRÁ Nina – POKORNÁ Mia
Sociálne siete a vytváranie falošných predstáv o krásne: Súťaženie s nereálnymi štandardmi
JELÍNKOVÁ Katarína – ZVARÍKOVÁ Natália
Blog ako neoddeliteľná súčasť online sveta
MATEJČÍKOVÁ Eva a VÝBOCHOVÁ Petra
Nové trendy v online reklame a marketingu na sociálnych sieťach
STUCHLÍKOVÁ Adriana – Simona GONEKOVÁ
Product placement ako forma reklamy
HASKOVÁ Adriána – ŠOTTNÍKOVÁ, Simona
Umelá inteligencia a jej využitie v digitálnom marketingu
Kultúrny a kreatívny priemysel
Kultúrny a kreatívny priemysel
ŠVEC Jakub a VAVRUŠ Martin
Elektromobilita ako príležitosť a výzva pre environmentálnu a dopravnú politiku miestnej a regionálnej samosprávy: Výzvy a príležitosti v kontexte smart city
Žiadny príspevok alebo jeho časť nesmie byť reprodukovaný bez súhlasu autora a bez oznámenia redakcii.