10. ročník MKD č. 1/2023

Mediálna produkcia

PRUDOVIČ Marek

Mediálna produkcia a kriminalita

MGROW – vedecko-odborný seminár 

FRANCISTYOVÁ Bianka

Reflexia súčasného juhokórejského hudobného priemyslu: Prípadová štúdia piesne Daechwita

FAŠANOKOVÁ Natália – JOMBÍKOVÁ Martina

Influencer marketing a vplyv na instagramových účtoch

MOKRÁ Nina – POKORNÁ Mia

Sociálne siete a vytváranie falošných predstáv o krásne: Súťaženie s nereálnymi štandardmi

JELÍNKOVÁ Katarína – ZVARÍKOVÁ Natália

Blog ako neoddeliteľná súčasť online sveta

MATEJČÍKOVÁ Eva a VÝBOCHOVÁ Petra

Nové trendy v online reklame a marketingu na sociálnych sieťach

STUCHLÍKOVÁ Adriana – Simona GONEKOVÁ

Product placement ako forma reklamy

HASKOVÁ Adriána – ŠOTTNÍKOVÁ, Simona

Umelá inteligencia a jej využitie v digitálnom marketingu
Kultúrny a kreatívny priemysel

Kultúrny a kreatívny priemysel

ŠVEC Jakub a VAVRUŠ Martin

Elektromobilita ako príležitosť a výzva pre environmentálnu a dopravnú politiku miestnej a regionálnej samosprávy: Výzvy a príležitosti v kontexte smart city

Žiadny príspevok alebo jeho časť nesmie byť reprodukovaný bez súhlasu autora a bez oznámenia redakcii.

10. ročník MKD č. 2/2023
9. ročník MKD č. 2/2022